یک توپ سرنوشت بازی را تغییر داد، پیروزی نوش جان سایپا

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سایپا تهران امروز پیروز شد با نتیجه سه بر یک شهرداری گنبد را شکست دهد.

یک توپ سرنوشت بازی را تغییر داد، پیروزی نوش جان سایپا

عظیم جزیده سرمربی تیم شهرداری گنبد، پس از شکست مقابل سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در ست نخست دیر به بازی برگشتیم و نتیجه را واگذار کردیم در کل امروز در امتیازهای پایانی تمرکز بازیکنان به هم خورد و نتوانستیم بازی را جمع کنیم بنابراین نتیجه واگذار شد، در ورزش هر اتفاقی رخ می دهد تمام سعی ما این بود که پیروز شویم یک هفته تلاش بسیار کردیم و شرایط تیم عالی بود.

وی در ادامه اضافه کرد: امروز تقریبا با سایپا پایاپای بالا آمدیم اما مسائل روانی باعث شد بازیکنان تمرکزشان بر هم بریزد و نتوانند توپ های آخر را بخوابانند وقتی دریافت اول ما مشکل پیدا کند آن هم مقابل دفاع سایپا نتیجه همین می شود، سایپا یک از تیم های خوب ایران است و معنوی نژاد که جزو بهترین های ایران است را در اختیار دارد.

جزیده در ادامه درباره داوری گفت: غریب از دوستان ما است اما امروز سهوا اشتباهاتی داشت ما هیچ گونه نمی گویم این اشتباهات عمدی است به هر حال ویدیو چک در هر بازی لازم است و باید حداقل در بازی های تهران از ویدیو چک استفاده کنند.

او در پاسخ به این سوال که برای استفاده از ویدیو چک تیم ها باید مبلغی را پرداخت کنند، گفت: یک بار هم اینها کاری انجام دهند چرا همیشه باید تیم ها کارها را کنند همیشه از تیم ها گرفتند یک بار هم از خودشان مایه بگذارند تا برد برد باشد. تیم ها به حد کافی خودشان مسائل مالی دارند. استفاده از ویدیو چک در مسابقات لازم است همین توپ امروز سرنوشت بازی را عوض کرد، دنبال بهانه نیستم اما باید از ویدیو چک استفاده کنند پیروزی نوش جان سایپا.

سرمربی تیم شهرداری گنبد درباره تماشاگران و فحاشی در سالن مسابقات گفت: متاسفانه این مسائل باید به صورت ریشه ای بررسی شود در 5، 6 سال گذشته چیزی به عنوان لیدر وجود نداشت همه ما در سالن حاضر می شدیم من 17 سال در والیبال حضور دارم در گذشته با خانواده به سالن می رفتیم بدون هیچ مسئله ای ما باید مانند تیم های اروپایی شرایط حضور خانواده ها را فراهم کنیم.

او در ادامه تاکید کرد: مربیان در این زمییه نقش بسیاری دارند اگر در حین بازی در مقابل حرکات و الفاظ تماشاگران واکنشی از خود نشان دهند این مسائل کمتر خواهد شد باید شرایط را برای حضور خانوادگی در والیبال فراهم کنیم.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5803

به "یک توپ سرنوشت بازی را تغییر داد، پیروزی نوش جان سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک توپ سرنوشت بازی را تغییر داد، پیروزی نوش جان سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید