گوشی های گلکسی نوت 20 همراه با شارژر 25 وات عرضه می شوند

به گزارش مجله آزمون اول، طی روزهای گذشته اطلاعات مختلفی از گوشی های گلکسی نوت 20 فاش شده و حالا می توانیم به شارژر موجود در جعبه آن ها بپردازیم. بر اساس اعلام یکی از افشاگران، همانطور که انتظار داشتیم این دو گوشی همراه با شارژر 25 وات به دست خریداران می رسند.

گوشی های گلکسی نوت 20 همراه با شارژر 25 وات عرضه می شوند

همانند نسل قبلی، مدل گران تر این خانواده یعنی گلکسی نوت 20 اولترا می تواند از سرعت شارژ 45 وات بهره ببرد ولی کاربران که خواستار بهره گیری از این سرعت هستند، باید شارژر موردنظر را جداگانه خریداری کنند. برای تکرار این تصمیم سامسونگ می توان دلایل مختلفی را بیان نمود.

از یک طرف گفته می شود سامسونگ می خواهد از فروش جداگانه شارژر درآمد بیشتری کسب کند و از طرف دیگر برخی می گویند سامسونگ اگر شارژر 45 وات را در جعبه گلکسی نوت 20 اولترا قرار دهد باید قیمت نهایی آن را افزایش دهد. به همین خاطر با ارائه شارژر 25 وات از یک طرف قیمت نهایی را پایین می آورد و کاربران در صورت تمایل می توانند شارژر 45 وات را بخرند.

همچنین از آنجایی که شارژر 45 وات اندازه نسبتا بزرگی دارد، تعبیه آن در جعبه می تواند اندازه آن را افزایش دهد و سامسونگ برای حمل و نقل آن ها باید هزینه بیشتری بپردازد. در هر صورت همانطور که انتظار داشتیم، سامسونگ بار دیگر می خواهد رویکرد سال گذشته را تکرار کند که احتمالا این بار هم این اقدام سامسونگ با اعتراضاتی روبرو خواهد شد.

  • گلکسی نوت 20 چگونه می تواند آیفون 12 را شکست دهد؟

منبع: Sam Mobile

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14120

به "گوشی های گلکسی نوت 20 همراه با شارژر 25 وات عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های گلکسی نوت 20 همراه با شارژر 25 وات عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید