کری جنجالی هاشمی نسب در درگیری بامدافع استقلال ، باید مثل پرسپولیس 6تایی می کردیم

به گزارش مجله آزمون اول، حواشی بازی استقلال و فولاد همچنان ادامه دارد و حالا روایتی از درگیری مدافع استقلال و مربی فولاد منتشر شده است.

کری جنجالی هاشمی نسب در درگیری بامدافع استقلال ، باید مثل پرسپولیس 6تایی می کردیم

به گزارش خبرنگاران بازی دیشب استقلال و فولاد حواشی بسیاری داشت که همچنان ابعاد تازه ای از آن رسانه ای می گردد. در همین خصوص ایلنا از درگیری عجیب مدافع استقلال با مهدی هاشمی نسب مدافع سابق سرخابی های تهران خبر داده است.

آبی پوشان تهرانی در این مسابقه با کارت قرمز سیدمهدی سیدعلی به علی کریمی و عارف غلامی بازی را 9 نفره به سرانجام رساندند و همینطور با نظر داور این بازی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی نیز حتی از روی نیمکت اخراج شد و از روی سکوها شاگردانش را راهنمایی کرد.

در این بازی استقلال با ارائه نمایشی دور از انتظار که بخش عمده ای از آن دوری از مسابقات و همینطور اخراج دو بازیکنش بود سه امتیاز حساس بازی را به حریفش واگذار کرد و شانس رسیدن به رده های بالای جدول و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی را از دست داد.

استقلال در بازی خارج از خانه حتی امیرارسلان مطهری را هم به علت مصدومیت از دست داد و این بازیکن در اواسط نیمه دوم از ترکیب خارج شد تا آبی ها در فاز تهاجمی تمرکز خود را از دست بدهد و روی هم رفته کوشش بازیکنان برای کسب نتیجه بی اثر بماند.

در اواخر نیمه اول که فرهاد مجیدی از روی نیمکت اخراج شد، محمد دانشگر یکی از بازیکنان نیمکت نشین استقلال بود که در اعتراض به تصمیم داور به او معترض شد و حتی به این دلیل کارت زرد را هم دریافت کرد.

مدافع بلندقامت استقلال که به برخوردهای فیزیکی و مرد اول درگیری با بازیکنان و اعضای کادرفنی حریف مسبوق به سابقه است در جریان بازی روز گذشته به غیر از مهدی سیدعلی با یکی از اعضای کادرفنی تیم فولاد هم درگیری عجیبی داشته است.

ماجرا از این قرار است دانشگر که در دقیقه 46 به جای هروویه میلیچ وارد ترکیب شده بود با مهدی هاشمی نسب درگیر شده است. ظاهرا دانشگر در یکی از صحنه های بازی اقدام به سرزنی می نماید با کنایه تند عضو کادرفنی تیم فولاد خوزستان روبرو می گردد.

مدافع آبی ها در جواب اظهار نظر دور از انتظار هاشمی نسب به او می گوید: یاغی، یاغی که میگن تویی؟! این پاسخ تند به هاشمی نسب به او برخورده و منتظر تلافی می نشیند. هاشمی نسب 46 ساله که سابقه برتن کردن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد و بعد از دربی 79 به تیم استقلال پیوسته بود به این علت به بازیکن یاغی معروف بود.

این سرانجام ماجرا نبود و در سرانجام بازی هاشمی نسبت که سابقه زیادی در واکنش های تند داشته به سمت دانشگر حمله ور می گردد. مربی تیم فولاد خوزستان در جهت رختکن به دانشگر حمله ور شده و به او می گوید:خیلی شانس آوردید که مانند پرسپولیس به شما 6 گل نزدیم!!!

رفتار مربی باتجربه موجب تعجب کادرفنی و اطرافیان نیمکت شده و موجب درگیری فیزیکی بین طرفین می گردد. پس از اینکه جروبحث بین طرفین بالا می گیرد در نهایت با دخالت افرادی همچون سعید آذری، مدیرعامل استقلال این قائله ختم به خیر می گردد.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13019

به "کری جنجالی هاشمی نسب در درگیری بامدافع استقلال ، باید مثل پرسپولیس 6تایی می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری جنجالی هاشمی نسب در درگیری بامدافع استقلال ، باید مثل پرسپولیس 6تایی می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید