کرونا ، شمار تلفات ترکیه به حدود 3 هزار نفر رسید

به گزارش مجله آزمون اول، مسئولان درمانی ترکیه با اعلام آمار جدیدی از تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در این کشور، اعلام کردند بیش از دو هزار نفر در یک روز به این بیماری مبتلا شدند.

کرونا ، شمار تلفات ترکیه به حدود 3 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرایند افزایشی تعداد مبتلایان ویروس کووید19 در ترکیه بعد از اعمال تدابیر سختگیرانه دولت این کشور برای مقابله با شیوع این بیماری، متوقف شده و سیر نزولی به خود گرفته است.

فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه شامگاه سه شنبه در صفحه توئیتر خود گزارش داد طی بیست وچهار ساعت گذشته 2392 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ترکیه، در همین بازه زمانی همچنین 92 بیمار مبتلا به این ویروس در ترکیه جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه به 114653 نفر و تعداد قربانیان آن نیز به 2992 تن افزایش یافت.

وزیر بهداشت ترکیه با بیان اینکه تا کنون نزدیک به 950 هزار مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در این کشور صورت گرفته، گفت از تعداد کل بیماران، 38809 نفر بهبود یافته اند.

هفته پیش منابع آگاه خبر دادند دولت ترکیه در پاسخ به درخواست یاری رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا، اولین محموله شامل تجهیزات درمانی و قطعات مورد احتیاج برای ساخت دستگاه تنفس مصنوعی را به این کشور ارسال می نماید. (جزئیات بیشتر)

روز یکشنبه نیز رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت از روز آدینه آینده تا 3 روز در 31 شهر عظیم این کشور قوانین منع آمد و شد اجرا خواهد شد.

برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد تعداد کسانی که در دنیا به ویروس کووید19 مبتلا شده اند روز گذشته از مرز 3 میلیون نفر فراتر رفت. (جزئیات بیشتر)

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10625

به "کرونا ، شمار تلفات ترکیه به حدود 3 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، شمار تلفات ترکیه به حدود 3 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید