نماینده سازمان بهداشت جهانی درباره کرونا در ایران چه گفت؟

به گزارش مجله آزمون اول، به ابتکار وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 98/12/7) نشستی با شرکت نماینده سازمان جهانی بهداشت ، مقامات وزارت بهداشت کشورمان و با دعوت از سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران در محل وزارت امور خارجه برگزار گردید.

نماینده سازمان بهداشت جهانی درباره کرونا در ایران چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در این جلسه شرکت کنندگان در جریان آخرین اقدامات پیشگیرانه و درمانی مربوط به شیوع ویروس کرونا در ایران قرار گرفتند.

نماینده سازمان دنیای بهداشت طی سخنانی در این نشست گفت: ایران از ظرفیت های لازم بنیادین برای مدیریت این بیماری برخوردار است.

مدیران وزارت بهداشت کشورمان نیز در این جلسه ضمن ارائه آخرین شرایط مقابله با ویروس کرونا در ایران ، بر تعهد و پایبندی کشورمان به مقررات شناخته شده بین المللی در حوزه بهداشت تاکید کردند. همچنین بر این نکته تاکید شد که ایران واجد تمامی توانمندی های فنی و تخصصی لازم برای مقابله با کرونا می باشد.

نماینده سازمان بهداشت دنیای (WHO) در این نشست توانمندی و عملکرد ایران را یک نمونه پیروز و مثال زدنی در دنیا و منطقه ذکر کرد.

با توجه به اقدامات شفاف کشورمان در این زمینه و اطلاع رسانی کافی و موثر درخصوص این بیماری درخواست مقامات بهداشتی و ذیربط و همچنین نماینده سازمان دنیای بهداشت از جامعه دنیای احتراز از اعمال تضییقاتی فراتر از استانداردها و مقررات بین المللی بویژه در حوزه تعاملات تجاری بود.

وزارت بهداشت کشورمان طی این نشست همچنین فهرستی از اقلام مورد احتیاج برای کنترل، درمان و مهار بیماری کرونا را به نمایندگان کشورهایی که علاقمند به یاری رسانی در این زمینه هستد ارائه کرد.

حاضرین همکاری های بین المللی و حفظ رویکرد بهداشتی به موضوع کرونا را عناصری کلیدی در مقابله با این بیماری برشمردند.

در خاتمه این نشست سفرای حاضر سئوالات خود را با مقامات ایرانی مطرح نمودند.

310 310

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7152

به "نماینده سازمان بهداشت جهانی درباره کرونا در ایران چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده سازمان بهداشت جهانی درباره کرونا در ایران چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید