میرشفیعی: از آمادگی بچه ها اطلاع داریم، تا مجوزها صادر نشود، اردوها را آغاز نمی کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، مدیر تیم های ملی شمشیربازی گفت: تا زمانی که مجوز برگزاری اردوها از سوی ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و کمیته المپیک صادر نشود اردوها را آغاز نمی کنیم.

میرشفیعی: از آمادگی بچه ها اطلاع داریم، تا مجوزها صادر نشود، اردوها را آغاز نمی کنیم

عبدالرضا میرشفیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تمرینات شمشیربازان گفت: در حال حاضر همه به فضای کرونا واقف هستند. فضای اردوها و تمرینات برای تیم ملی شمشیربازی و سایر رشته ها سرد شده است اما ما در فدراسیون شمشیربازی بچه ها را در فضای مجازی آنلاین تحت نظر و با مربیان ارتباط داشتیم و برنامه ها و فعالیت های آنها را رصد کردیم.

وی در ادامه اضافه کرد: بولتنی از فعالیت های اجرا شده آماده کردیم و به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و سایر بخش ها ارسال می کنیم. تعامل مدیر تیم های ملی، بچه ها و مربیان بسیار عالی است و ما در جریان برنامه ها هستیم و از آمادگی بچه ها اطلاع داریم. امیدوارم فضای موجود بشکند و بچه ها در تمرینات واقعی شرکت نمایند.

مدیر تیم های شمشیربازی یادآوری کرد:در بحث اقتصادی و حمایت از شمشیربازان کارهای خوبی اجرا شده و تا کنون این شرایط در هیچ فدراسیونی نبوده است. رئیس و دبیر فدراسیون فعالیت خوبی دارند و تا جایی که می دانم ورزشکاران، حقوق خود را دریافت می نمایند و مسئله ای در این زمینه نیست.

میرشفیعی تاکید نمود: اسلحه سابر گزینه مدال در المپیک است و برای ما مهم است. برای فلوره و اپه و سابر زنان نیز در تلاشیم تا در زون آسیا سهمیه کسب کنیم و در المپیک هم به سکو برسیم و هم اینکه در کسب سهمیه پیروز باشیم. احتمالاً مسابقات زون آسیا و سایر قاره ها 26 فروردین تا 10 اردیبهشت برگزار می گردد.

وی در مورد تمرینات شمشیربازان اعلام نمود: در حال حاضر بچه ها به صورت انفرادی تمرین می نمایند. محمد رهبری در شمال و سازنچیان در یزد و در سالن اختصاصی تمرینات دارند ولی برنامه خاصی که در آموزشگاه برگزار و بچه ها کنار هم جمع شوند، نداریم. ما می توانیم در آموزشگاه ملی المپیک تمرینات را آغاز کنیم ولی ریسک نمی کنیم. تا زمانی که مجوز برگزاری اردوها از سوی ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صادر نگردد اردوها را آغاز نمی کنیم.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13853

به "میرشفیعی: از آمادگی بچه ها اطلاع داریم، تا مجوزها صادر نشود، اردوها را آغاز نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرشفیعی: از آمادگی بچه ها اطلاع داریم، تا مجوزها صادر نشود، اردوها را آغاز نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید