مغانلو: در ایران 4،5 برابر پرتغال پول می گرفتم، با طارمی مشورت کردم

به گزارش مجله آزمون اول، تیم هایی از قطر،بلژیک و پرتغال به من پیشنهاد دادند ولی خودم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم در این تیم برای کشورم بازیکن خوبی باشم و به آنچه در ذهن دارم دست یابم.

مغانلو: در ایران 4،5 برابر پرتغال پول می گرفتم، با طارمی مشورت کردم

مهاجم تیم سانتاکلارای پرتغال گفت: اگر می خواستم به مسائل اقتصادی فکر کنم می توانستم 4،5 برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم.

به گزارش فارس، شهریار مغانلو درباره حضور خود در تیم سانتاکلارای پرتغال گفت: درباره پیشنهاد این باشگاه فکر و تحقیق نموده و در نهایت سانتاکلارا را انتخاب کردم. این تیم مربی باشخصیت و کاربلدی دارد و می خواهم از اینجا به آنچه دلم می خواهد برسم.

وی درباره اینکه آیا به جز سانتاکلارا از تیم های خارجی دیگر پیشنهاد داشته است، گفت: تیم هایی از قطر،بلژیک و پرتغال به من پیشنهاد دادند ولی خودم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم در این تیم برای کشورم بازیکن خوبی باشم و به آنچه در ذهن دارم دست یابم.

مهاجم جدید تیم سانتاکلارای پرتغال درباره مبلغ قراردادش با این باشگاه شرح داد: اگر می خواستم به مسائل اقتصادی فکر کنم می توانستم 4-5 برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم ولی این موضوع برای من مهم نبود و فقط می خواهم به اهدافم برسم.

مغانلو درباره اینکه آیا با بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ پرتغال برای حضور در این کشور صحبت نموده بود، گفت: با مهدی طارمی در باره شرایط لیگ پرتغال صحبت نموده و مشورت خوبی از وی گرفتم. البته با امیر عابدزاده صحبتی نداشتم. در نهایت پس از تحقیق هایی که انجام دادم، تیم جدید خود را انتخاب کردم.

وی درباره پیشنهاد بعضی تیم های ایرانی به خودش گفت: از باشگاه های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان تشکر می کنم که به من پیشنهاد دادند اما در نهایت تصمیم گرفتم به پرتغال آمده و سانتاکلارا را انتخاب کنم.

مهاجم تیم سانتاکلارای پرتغال در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره اینکه به حضور در تیم ملی هم فکر می نماید ، مطرح نمود: تمام سعی و تلاشم را به کار می گیرم تا به پیراهن تیم ملی هم برسم.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16335

به "مغانلو: در ایران 4،5 برابر پرتغال پول می گرفتم، با طارمی مشورت کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغانلو: در ایران 4،5 برابر پرتغال پول می گرفتم، با طارمی مشورت کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید