معاون وزیر ورزش: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهند پول به بقیه هم برسد

به گزارش مجله آزمون اول، کارهای مقدماتی بانوان اجرا شده و مسئولان فدراسیون با توان زیاد در دو بخش خانم و آقایان کنار هم هستند و کار را جلو می برند. تفاهم نامه اقتصادی هم تنظیم شده است که شاخص هایی برای ارزیابی به تفکیک زنان و مردان دیده شده است. بنابراین ارزیابی از فعالیت زنان به فدراسیون داده می گردد.

معاون وزیر ورزش: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهند پول به بقیه هم برسد

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کاملا پیگیر اهدای پاداش بانوان فوتسال است که امیدوارم مربیان خارجی اجازه بدهند به موقع پول همه پرداخت گردد.

فرهادی زاد: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهند پول به بقیه هم برسد

به گزارش فارس، مهین فرهادی زاد پس از اتمام مجمع سالیانه فدراسیون سه گانه در جمع خبرنگاران با اشاره به رضایت بعضی از هیأت های استانی از مربی خارجی که در این فدراسیون تاثیرگذار بوده، گفت: خوشبختانه تفاهم نامه های با فدراسیون ها اجرا شده و فدراسیون همگانی از ادامه فعالیت مربی خارجی دفاع کردند که بخش زیادی از اعتبارات نیز برای این موضوع در نظر گرفته شد. همچنین معاونت توسعه قهرمانی تمام قد در ارتباط با رشد فدراسیون ها کوشش می نماید. من هم در خدمت آنها هستم، تمام موارد را آنالیز می کنم تا این فدراسیون درباره درخواست هیأت ها، بتواند کار فنی خودش را مثل سال قبل داشته باشد.

وی در خصوص فعالیت در بخش بانوان رشته سه گانه گفت: کارهای مقدماتی بانوان اجرا شده و مسئولان فدراسیون با توان زیاد در دو بخش خانم و آقایان کنار هم هستند و کار را جلو می برند. تفاهم نامه اقتصادی هم تنظیم شده است که شاخص هایی برای ارزیابی به تفکیک زنان و مردان دیده شده است. بنابراین ارزیابی از فعالیت زنان به فدراسیون داده می گردد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص اهدای پاداش بانوان فوتسال مطرح کرد: امروز هم جلسه 5 نفر از نواب رئیس بانوان را داشتیم. لیلا صوفی زاده نایب رییس فدراسیون فوتبال بانوان در خصوص پرداخت پاداش فوتسال بانون اشاره کرد که هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کاملا پیگیر این قضیه است. فدراسیون فوتبال پرداخت پاداش دختران و پسران، سه رشته دیگر را در اولویت کار دارد. امیدوارم مربیان خارجی فدراسیون فوتبال اجازه بدهند که وقت به این بچه ها برسد و به موقع پول همه پرداخت گردد.

فرهادی زاد درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون ها، تاکید نمود: برای حمایت فدراسیون ها تفاهم نامه اقتصادی در ارزیابی بسیار دقیقی را سال جاری در شاخص فعالیت های ترسیم کردیم. آنها بدانند در شاخص های سال 99 فعالیت داشته باشند و با چه نمره می توانند چه سرمایه گذاری هایی در کدام بخش داشته باشند. بر اساس آن فعالیت های فدراسیون ارزیابی و امتیازاتی اضافه داده شد و اعتبارات برای آنها در نظر گرفته شده است. اعتبارات اضافه ای برای سال جاری برای ورزش دیده نشده ولی تمام کوششمان این است که بتوانیم تخصیصی وزارت کامل باشد و به آنها اختصاص بدهیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا بانوان ورزشکار کشورمان می توانند در مسابقات گزینشی المپیک سهمیه بیشتری کسب نمایند؟ خاطرنشان ساخت: تا به امروز تعدادی از بانوان مان مجوز شرکت در المپیک توکیو را به دست آوردند. اگر بیماری کرونا نبود شاید دختران ما می توانستند در میادین بین المللی در سایر رشته ها کسب سهمیه نمایند. هنوز در دریافت سهمیه المپیک نا امید نشده ایم، چون نیمی از تعداد سهمیه های المپیک برای حضور زنان کشورهای مختلف تامین نشده است و بقیه باید به دست بیاید و ان شالله تعدادی از این سهمیه ها توسط ورزشکاران دختران ایرانی کسب گردد.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15992

به "معاون وزیر ورزش: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهند پول به بقیه هم برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر ورزش: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهند پول به بقیه هم برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید