مجموعه پلیسی نقاب در رادیو نمایش، راه اندازی پویش دلگویه های غدیری

به گزارش مجله آزمون اول، مجموعه رادیویی نقاب با ژانر جاده ای پلیسی در پنج قسمت از شبکه های رادیویی نمایش و ایران پخش می گردد.

مجموعه پلیسی نقاب در رادیو نمایش، راه اندازی پویش دلگویه های غدیری

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از فارس، در این مجموع رادیویی میرطاهرمظلومی، قربان نجفی و کرامت رودساز به عنوان پلیس به ایفای نقش می پردازند ، همچنین بهناز بستان دوست و محمد آقا محمدی در نقش زن و مردی جوانی که قاچاق مواد مخدر می نمایند، حضور دارند.

مهدی طهماسبی کارگردان مجموعه رادیویی نقاب ضمن اعلام این مطلب اضافه کرد: تمام اتفاقات در این سریال رادیویی پلیسی - معمایی در جاده رخ می دهد و با توجه به امکانات کم رادیو ، بسیار کار سختی است.

وی ادامه داد: در بازسازی بعضی صحنه ها در رادیو، خیلی چیزها باید بازتعریف گردد تا جذابیت های شنیداری و اصول و استانداردهای نمایش رادیویی حفظ گردد چون در اینصورت است که مخاطب با خلا روبرو نمی گردد.

این کارگردان در سرانجام تأکید کرد: حضور فرشاد آذرنیا به عنوان تهیه نماینده ای کاربلد و حرفه ای که تعاریف درستی از افکت و فضاسازی دارد باعث شده است که این کار شنیدنی تر گردد ، همینطور همکاری گروه فراوری که تمام تلاششان را کردند تا اثری قابل دفاع از آنتن رادیو پخش گردد.

مجموعه رادیویی نقاب به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو فراوری شده است و همزمان از رادیو نمایش نیز پخش می گردد.

این سریال رادیویی به نویسندگی احمد خسروی، کارگردانی مهدی طهماسبی، تهیه نمایندگی فرشاد آذرنیا ، صدابرداری جعفر جودتی ، افکتوری نازنین حسن پورو با هنرمندی بهناز بستان دوست، محمد آقامحمدی، میرطاهر مظلومی، محمد شریفی مقدم، مسعود زنوزی راد، قربان نجفی، کرامت رودساز، از امشب ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می گردد و ساعت 23:45 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

پویش دلگویه های غدیری در رادیو نمایش

علاقه مندان به گفت و گو با مولای متقیان ،حضرت امام علی ع می توانند با ارسال فایل صوتی به رادیو نمایش در پویش #دلگویه های غدیری شرکت نمایند.

مخاطب فهیم رادیو نمایش می تواند فایل صوتی خود را که با عبارت (مولای من) شروع شده باشد به این پویش در صفحه برنامه استودیو هشت در طریق اپلیکیشن ایرانصدا ارسال نمایند.

جهت ارسال به وسیله سایت رادیونمایش به آدرس radionamayesh.ir نیز میتوانند مراجعه نمایند.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14431

به "مجموعه پلیسی نقاب در رادیو نمایش، راه اندازی پویش دلگویه های غدیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه پلیسی نقاب در رادیو نمایش، راه اندازی پویش دلگویه های غدیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید