سیتی زن ها در انتظار حکم سرنوشت ساز

به گزارش مجله آزمون اول، دادگاه حکمیت ورزش جهان از انتها جلسات رسیدگی به اعتراض منچسترسیتی خبر داد.

سیتی زن ها در انتظار حکم سرنوشت ساز

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، دادگاه حکمیت ورزش جهان امروز گفت در مدت 3 روز به پرونده تیم فوتبال منچسترسیتی رسیدگی شد، اما رأی نهایی اکنون اعلام نخواهد شد.

بعد از آنکه منچسترسیتی چند ماه قبل به دو سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا به خاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی توسط اتحادیه فوتبال اروپا یوفا محکوم شد، باشگاه انگلیسی به CAS شکایت برد و خواستار تجدید نظر در این رأی شد.

در همین ارتباط دادگاه در بیانیه ای که در وب سایت خود منتشر کرد، از اتمام دادرسی خبر داد. این ارگان گفت دادرسی ها از روز دوشنبه هفته جاری از طریق فناوری ویدیو کنفرانس آغاز شد. در این جلسات، نمایندگان منچسترسیتی حضور داشتند و به پرسش های مطرح شده پاسخ گفتند.

بر همین اساس هم اکنون هیئت منصفه سه نفره ای تشکیل شده که در بررسی همه موارد درج شده هستند. این سه تن تصمیم نهایی را خواهند گرفت که پیش بینی می شود رأی نهایی در نیمه اول ماه آینده میلادی صادر شود.

درصورتی که CAS رأی یوفا را تأیید کند، ضربه مهلکی به دومین باشگاه شهر منچستر وارد خواهد شد. با محروم شدن از حضور در مسابقات باشگاهی قاره، درآمدهای سیتی زن ها بسیار کاهش خواهد یافت و چهر ه های زیادی تیم را ترک خواهند کرد.

4127/پ

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12678

به "سیتی زن ها در انتظار حکم سرنوشت ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیتی زن ها در انتظار حکم سرنوشت ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید