سجاد مردانی طلا را از دست داد، کار برای کسب سهمیه سخت شد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در سال 2019 که روز آدینه با حضور 128 تکواندوکار از 42 کشور به میزبانی روسیه در سالن دینامو شهر مسکو شروع شده بود، با کسب دو سهمیه المپیک برای نمایندگان کشورمان به سرانجام رسید.

سجاد مردانی طلا را از دست داد، کار برای کسب سهمیه سخت شد

سجاد مردانی آخرین نماینده ایران بود که در وزن 80+ کیلوگرم بعد از رجحان مقابل کارلوس سانسورس از مکزیک و رافائل البا از کوبا، در نیمه نهایی برابر رادیک عسی اف از آذربایجان به پیروزی دست یافت و راهی مبارزه پایانی شد.

مردانی در حالی برای کسب مدال طلا به ملاقات کیو دون این کره ای نهاده شد که در چهار تقابل قبلی برابر این رقیب سه شکست و تنها یک پیروزی در کارنامه خود داشت و در این مبارزه نتوانست به پیروزی برسد و به مدال نقره رسید.

مردانی راند اول را با رجحان 4 بر 2 به سود خود سرانجام داد اما در راند دوم 5 بر 4 از حریف خود عقب افتاد تا مشخص تکلیف به راند سوم کشیده گردد. در راند سوم حریف با استفاده از ضربات چرخشی امتیازات زیادی را از مردانی گرفت و 20 بر 10 به پیروزی رسید.

با این مدال نقره پرونده تیم ملی تکواندو ایران در این مسابقات با دو نشان برنز، یک نقره و دو سهمیه المپیک بسته شد. آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی پیروز به کسب سهمیه المپیک شدند.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4553

به "سجاد مردانی طلا را از دست داد، کار برای کسب سهمیه سخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجاد مردانی طلا را از دست داد، کار برای کسب سهمیه سخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید