سامسونگ احتمالا مشغول ساخت یک گوشی تاشوی مقرون به صرفه است

به گزارش مجله آزمون اول، ماه آینده سومین گوشی تاشوی سامسونگ عرضه می شود که البته قیمت بسیار بالایی دارد. در حال حاضر ارزان ترین گوشی تاشو سامسونگ 1380 دلار قیمت دارد اما حالا به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد معرفی گوشی تاشوی سامسونگ با قیمت بسیار مناسب تر خواهیم بود.

سامسونگ احتمالا مشغول ساخت یک گوشی تاشوی مقرون به صرفه است

طبق گزارش سایت SamMobile، سامسونگ در حال ساخت یک گوشی با شماره مدل SM-F415 است. باید خاطرنشان کنیم حرف F در شماره مدل گوشی های سامسونگ به گوشی های سری گلکسی Z اشاره دارد. گوشی های گلکسی فولد، گلکسی Z Flip و گلکسی Z Fold 2 به ترتیب از شماره مدل SM-F900، SM-F700 و SM-F916 بهره می برند.

جزئیات این گوشی هنوز فاش نشده ولی در گزارش آن آمده که در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایت و سه رنگ مشکی، سبز و آبی روانه بازار می شود. در هر صورت هنوز با قاطعیت نمی توان به صحت و سقم این اطلاعات اعتماد کرد و باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری بمانیم.

سامسونگ بارها اعلام کرده که قصد دارد در آینده گوشی های تاشوی بیشتری را روانه بازار کند و به همین خاطر عرضه یک گوشی تاشوی مقرون به صرفه اصلا تعجب آور نیست. از آنجایی که گوشی های تاشو عمودی از نمایشگر کوچکتری بهره می برند، پس هزینه ساخت آن ها پایین تر است و احتمالا این گوشی از نوع گوشی تاشوی عمودی خواهد بود. همچنین سامسونگ برای کاهش هزینه های آن می تواند از سخت افزارهای میان رده استفاده کند. در نهایت نمایشگر تاشو و لولا قطعات گران قیمتی محسوب می شوند.

پایین آوردن قیمت گوشی های تاشو باعث می شود کاربران بیشتری امکان خرید این محصولات را پیدا کنند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، باید ببینیم سامسونگ چه قیمتی را برای گوشی تاشوی مقرون به صرفه خود معین خواهد کرد.

  • آیا گوشی تاشوی جایگزین خوبی برای گوشی و تبلت های فعلی است؟

منبع: Sam Mobile

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15079

به "سامسونگ احتمالا مشغول ساخت یک گوشی تاشوی مقرون به صرفه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ احتمالا مشغول ساخت یک گوشی تاشوی مقرون به صرفه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید