رقصنده را در خردادماه و بیرون از ایران می سازم، برای فرار از شکایت دختر بروسلی مجبورم دو اسم بر فیلمم بگذارم!

به گزارش مجله آزمون اول، گودرزی که قرار است رقصنده را در هنگ کنگ بسازد اطلاع داد؛ نیمه دوم خرداد را برای رفتن ما و شروع فیلمبرداری اعلام نموده اند. با این حساب حدود 40 روز دیگر راهی هنگ کنگ می شویم. یکی دو بازیگر دیگر هم دقیقه نود به ما اضافه می شوند.

رقصنده را در خردادماه و بیرون از ایران می سازم، برای فرار از شکایت دختر بروسلی مجبورم دو اسم بر فیلمم بگذارم!

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، بهمن گودرزی، کارگردان سینما که تازه ترین پروژه سینمایی خود را معلق و منوط به بهبود شرایط کرونایی نموده است. وی در مصاحبه با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران گفت: خیلی وقت است که پیش فراوری فیلم جدیدم را شروع نموده ام و همه چیز مهیای ساخت است که البته بستگی به شرایط کشور خارجی میزبان ما دارد.

این فیلم همان قاتل بروسلی است

وی با اشاره به نامگذاری دو عنوان برای این پروژه گفت: فیلم رقصنده در واقع همان قاتل بروسلی است، از دو اسم مختلف برای فیلمم استفاده کنیم تا قانون حق انتشار را رعایت نموده باشیم.

این کارگردان ادامه داد: فیلمبرداری کار خارج از کشور است. پس باید حق انتشار خبرنگارانن را رعایت می کردیم و مجبور شدیم از اسم دیگری هم استفاده کنیم. بلکه بتوانیم مجوز بگیریم. درواقع برای مجوز ساخت فیلم در کشور خارجی باید این اسم اقدام کردیم.

گودرزی با بیان اینکه این کشورها حق انتشار را رعایت می نمایند، مطرح نمود: وقتی فیلمی از ایران کلید بخورد، باید قوانین آنها را هم رعایت کنیم. اجبارا با اسم دیگری مجوز بگیریم وگرنه دختر بروسلی از ما شکایت می کرد!

40 روز دیگر راهی هنگ کنگ می شویم

وی درباره فرایند ساخت رقصنده گفت؛ فیلمبرداری ما خارج از کشور است و الان چون شرایط قرنطینه است مرز و فرودگاه ها هم بسته است، منتظر اعلام خبرنگارانن هستیم.

وی اضافه کرد: درحال حاضر نیمه دوم خرداد را برای رفتن ما و شروع فیلمبرداری اعلام نموده اند. با این حساب 40 روز دیگر راهی هنگ کنگ می شویم. یکی دو بازیگر دیگر هم دقیقه نود به ما اضافه می شوند.

رقصنده یا قاتل بروسلی به تهیه نمایندگی مرتضی شایسته و با مشارکت کمپانی p.s.f فراوری می گردد و با موضوعی کمدی، به بحث پناهندگی می پردازد. امین حیایی، امیر جعفری و ریحانه پارسا بازیگرانی هستند که تا به امروز حضورشان در این فیلم قطعی شده است. در این فیلم جمعی از بازیگران هنگ کنگی نیز ایفای نقش خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ بهمن گودرزی تجربه ساخت فیلم هایی همچون ثبت با سند برابر است، شیش و بش، به دنبال خوشبختی، ما خیلی باحالیم و ... را در کارنامه فیلمسازی خود دارد.

انتهای پیغام /4143/پ

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11248

به "رقصنده را در خردادماه و بیرون از ایران می سازم، برای فرار از شکایت دختر بروسلی مجبورم دو اسم بر فیلمم بگذارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقصنده را در خردادماه و بیرون از ایران می سازم، برای فرار از شکایت دختر بروسلی مجبورم دو اسم بر فیلمم بگذارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید