رای پرونده ایران و ویلمتوس کی صادر می گردد؟

به گزارش مجله آزمون اول، فیفا به زودی قضات پرونده شکایت مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال را معین خواهد نمود تا طی ماه های آینده رای این پرونده صادر گردد.

رای پرونده ایران و ویلمتوس کی صادر می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ، ایسنا نوشت: شکایت مارک ویلموتس علیه فدراسیون فوتبال در فیفا و در خواست غرامت 6 میلیون یورویی تبدیل به یک پفراینده ملی برای ایران شده و تا به امروز جلسات مختلفی در داخل فدراسیون، وزارت ورزش و سایر نهادها برگزار شده تا زیاده خواهی سرمربی بلژیکی به انتها نرسد و فوتبال ایران بیش از این متحمل ضرر و زیان نگردد.

در مدت زمان اخیر، ابعاد جدیدی از این قرارداد افشا شده که بعضی نگرانی ها را در جامعه ورزش به وجود آورده و گمان می رود سرمربی بلژیکی با استناد به یک بند حاشیه ساز و توسل به مسائلی مانند کلاه برداری از او، رای دادگاه را به نفع خود تغییر دهد.

در این بند ذکر شده هر کدام از طرفین قرارداد را فسخ نمایند، فدراسیون فوتبال باید مبلغ 3 ماه دستمزد را به عنوان غرامت پرداخت کند اما این انتها داستان نیست و در ادامه جمله CERTAIN FEE OR به معنای یک مبلغ تعیین در قرارداد ذکر شده است که بعضی کارشناسان بر این باور هستند که ویلموتس با استناد به این جمله می تواند غرامت 6 میلیون یورویی را از فدراسیون بگیرد. در عوض مسئولان فدراسیون فوتبال قویا تاکید دارند که تمام شواهد علیه ویلموتس است و زیاده خواهی این مربی به انتها نمی رسد.

* زمان صدور رای پفراینده ایران و ویلموتس

در همین حال، برآورد ها درباره صدور رای اولیه این پفراینده توسط فیفا افزایش یافته است و همه در انتظار صدور رای نهایی این پفراینده هستند اما فرایند رسیدگی به این پفراینده از صدور رای طی دو ماه آینده است.

در حال حاضر به علت شیوع ویروس کرونا و دور کاری کارمندان در اقصی نقاط جهان، فیفا هنوز قضات این پفراینده را تعیین ننموده و طبق آخرین اطلاعیه، در صورتی که پنل این پفراینده توسط فیفا تشکیل گردد به اطلاع فدراسیون فوتبال خواهد رسید.

بعد از این اتفاق است که قضات به آنالیز اسناد و مدارک و دفاعیات طرفین پفراینده می نشینند و رای اولیه خود را صادر خواهند کرد. طبق برآورد مسئولان این پفراینده، احتمالا فیفا طی دو ماه آینده نظر خود را نسبت به شکایت طرفین اعلام خواهد نمود.

* آنالیز ادعای ویلموتس و دفاعیات فدراسیون فوتبال

عظیم ترین ادعای ویلموتس دریافت غرامت 6 میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال است و مربی بلژیکی مدعی شده که باید تمام پول تا انتها قراردادش به او پرداخت گردد. او وجود بند پرداخت سه ماه دستمزد یا یک مبلغ تعیین را دستاویز ادعای خود نموده و مدعی است که قراردادش در ایران جعل شد و فدراسیون اقدام به کلاه برداری از او نموده است.

در عوض فدراسیون فوتبال ایران مدعی است که سرمربی بلژیکی بعد از فسخ قرارداد، حقوق قبل و بعد خود را دریافت نموده و حتی روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته است که این موضوع دلیل محکمی بر فسخ نشدن قرارداد او و تمایل برای ادامه همکاری است و در واقع بدون دلیل موجه، شغلش را ترک نموده است. از طرفی فدراسیون فوتبال مدعی است که طبق قرارداد، ویلموتس باید دستمزد سه ماه از قرارداد خود به اضافه مبالغی که از جیبش برای تیم ملی هزینه نموده را دریافت کند و بند یک مبلغ تعیین به معنای این نیست که ویلموتس می تواند هر مبلغی را درخواست کند.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13821

به "رای پرونده ایران و ویلمتوس کی صادر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای پرونده ایران و ویلمتوس کی صادر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید