راز حمایت دموکرات ها از معترضان در چیست؟

به گزارش مجله آزمون اول، در سیاتل چه خبر است؟ آیا شهردار شهر به دنبال مالیدن دماغ ترامپ بر خاک است؟

راز حمایت دموکرات ها از معترضان در چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در سیاتل چه خبر است؟ ترامپ از مقامات این شهر در ایالت واشنگتن خواسته تاشهر را پس بگیرند او ازاینکه تعدادی از معترضان به تبعیض در منطقه ای در شمال غرب آمریکا، اداره بخش هایی از شهر را به دست گرفته اند عصبانی است. ماجرا از این قرار است که در پی قتل جورج فلوید به دست یک نیروی پلیس، اعتراضات در سیاتل وجهه جدی تری نسبت به دیگر مناطق گرفت. رسانه های دست راستی در آمریکا می گویند در این شهر به پلیس با بمب های دست ساز حمله شده است و در پی این خشونت ها، شهردار از پلیس خواسته از بعضی از مناطق سیاتل فاصله بگیرند.

شهردار سیاتل به دموکرات ها نزدیک است و رفتاری که دارد در ادامه رویکرد بقیه دموکرات ها به این موضوع است. او هم فکر می نماید که باید با ایستادن مقابل ترامپ در شرایط کنونی می توانند در انتخابات او را شکست دهند و این رودر رویی هم با همین برنامه جلو می رود. اما اگر در بطنش برویم، همین دموکرات ها هم کار چندانی نکردند. نانسی پلوسی چند دقیقه ای زانو زد و بایدن در مراسم جورج فلوید اینترنتی پیغام فرستاد. اما در اصل آنها در مورد پیگیری سیاست هایی که به سود سفیدپوستان و ثروتمندان است، تفاوت چشم گیری با جمهوری خواستار ندارند.

شهردار سیاتل با استقلال طلبان مقابله چندانی نمی نماید چون ترامپ را در مقابل این شرایط می بیند و به دنبال این است که سیاستهای کاخ سفید را مورد انتقاد قرار دهد. حمایت او از افرادی که در سیاتل دست به چنین اقداماتی زده اند، در واقع حمایت از معترضان به ترامپ علیه اوست.

مشروح این تبادل نظر را اینجا بخوانید.

312 310

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12732

به "راز حمایت دموکرات ها از معترضان در چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز حمایت دموکرات ها از معترضان در چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید