خبرنگاران کرونا مناقصه فرودگاه داراب را به عقب انداخت

به گزارش مجله آزمون اول، شیراز- خبرنگاران- مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: کار مطالعاتی فرودگاه داراب سال گذشته توسط مشاور انجام شد و قرار بود در خاتمه سال 98 مناقصه آن برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا این کار انجام نشد.

خبرنگاران کرونا مناقصه فرودگاه داراب را به عقب انداخت

رضا بدیعی فرد، یکشنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه داراب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سال 98 با دستور استاندار فارس، عملیات حصار کشی بخشی از این فرودگاه با اعتبار پنج میلیارد ریال انجام شد و برای ادامه این کار هنوز بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در فرودگاه داراب با آن روبرو بودیم، سندهایی بود که باید تبدیل به سند تک برگ ثبتی می شد که متاسفانه به دلیل شکایت چند کشاورز که در اطراف این فرودگاه زراعت می کردند، پرونده متشکله در این زمینه در دادگاه معطل مانده که امیدواریم با صدور رای دادگاه تجدید نظر استان، هرچه زودتر مشکل اسناد این فرودگاه برطرف شود.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس، افزایش 500 متری طول باند پرواز فرودگاه داراب، استقرار پلیس فرودگاه، ترمیم سالن انتظار و تاسیسات ناوبری را از برنامه های آینده برای راه اندازی فرودگاه داراب اظهار داشت.

بدیعی فرد گفت: مجموعه فرودگاهی کشور، به صورت درآمد هزینه ای اداره می شود و با توجه به اینکه صنعت هواپیمایی دنیا در یک رکود بسر می برد، فرودگاه کشور و استان فارس نیز باید با برنامه ریزی برای تامین هزینه راه اندازی فرودگاه داراب چاره اندیشی کند.

نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرستان داراب از سال 1353 خورشیدی دارای فرودگاه بوده اما پس از انقلاب این فرودگاه تعطیل شد و امروز راه اندازی این فرودگاه از مطالبات جدی مردم داراب است.

محمد جواد عسکری، به پیشینه شهرستان داراب، یادمان های تاریخی، جاذبه های گردشگری، محصولات کشاورزی و قابلیت های سرمایه گذاری در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: شهرستان داراب از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است ولی متاسفانه به این شهرستان در سال های گذشته اجحاف شده است.

شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13488

به "خبرنگاران کرونا مناقصه فرودگاه داراب را به عقب انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا مناقصه فرودگاه داراب را به عقب انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید