خبرنگاران کاهش 96 درصدی ورود مسافر به قشم از راستا هوایی

به گزارش مجله آزمون اول، قشم- خبرنگاران- باهدف رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت کنترل شیوع بیماری ویروس کرونا، ورود مسافر از راستا هوایی در 2 هفته ابتدایی سال 1399 در همسنجی با سال گذشته 96 درصد کاهش داشت.

خبرنگاران کاهش 96 درصدی ورود مسافر به قشم از راستا هوایی

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم شامگاه آدینه به خبرنگاران گفت: سال گذشته 18 هزار و 836 مسافر از راستاهای هوایی به این جزیره وارد شدند اما سال جاری فقط 613 قشموند وارد شدند.

غلامرضا دهقانی زاده اضافه نمود: از زمان شروع به کار سامانه کیا، قشموندان تنها با ارایه مجوز ورود می توانند از این فرودگاه قشم وارد جزیره شوند.

وی اعلام کرد: یکهزار و 16 نفر نیز در همین بازه زمانی به وسیله فرودگاه بین المللی قشم از جزیره خارج شده اند.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم همچنین با اشاره به تصمیم دولت برای بازگرداندن اتباع ایرانی مقیم کشور امارات گفت: از شروع فروردین ماه 99 تا به امروز، 495 ایرانی ساکن این کشور به وسیله این فرودگاه وارد جزیره شدند.

وی اضافه نمود: تعدادی از این افراد که ساکن قشم هستند پس از پایش سلامت وارد جزیره شده و به مدت یک هفته در قرنطینه خواهند برد.

دهقانی زاده ادامه داد: سایر مسافران ورودی نیز پس از غربالگری و پایش سلامت در فرودگاه قشم، یه صورت مستقیم به وسیله راستا لافت- پهل به سرزمین اصلی راهنمایی می شوند.

اعمال محدودیت ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، بازارها و فعالیت ادارات با یک سوم نیروها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا 20 فروردین در استان ادامه دارد.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9212

به "خبرنگاران کاهش 96 درصدی ورود مسافر به قشم از راستا هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش 96 درصدی ورود مسافر به قشم از راستا هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید