خبرنگاران سرمربی یوونتوس اخراج شد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- شکست یوونتوس برابر تیم فوتبال لیون فرانسه برای سرمربی این تیم گران تمام شد و او از راهنمایی تیم اول شهر تورین کنار گذاشته شد.

خبرنگاران سرمربی یوونتوس اخراج شد

به گزارش خبرنگاران، خبرهای رسیده از فوتبال ایتالیا حکایت از آن دارد که سران باشگاه یوونتوس در جلسه اضطراری امروز (شنبه) تصمیم به اخراج مائوریتزیو ساری گرفتند. این اتفاق در حالی رخ داد که ساری یکسال پیش از تیم چلسی انگلیس جدا و راهنمایی بانوی پیر فوتبال ایتالیا را بر عهده گرفت. البته باشگاه یوونتوس ایتالیا هنوز موضع گیری رسمی در این زمینه انجام نداده است.

وی بعد از تنها 51 بازی رسمی در کنار یوونتوس از این سمت کنار گذاشته شد. ساری با یوونتوس در 12 ماه گذشته 34 پیروزی، 8 تساوی و 9 شکست کسب کرد. ساری هفته گذشته با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم فوتبال اینترمیلان عنوان قهرمانی سری آ را از آن خود کرد.

بسیاری از کارشناسان عملکرد وی با تیم پرستاره یوونتوس را نمی پسندند زیرا این مربی از چهار جام ممکن تنها یک جام را کسب کرد و سوپرجام، جام حذفی و لیگ قهرمانان را از دست داد.

تیم تحت راهنمایی ساری در بازی های رسمی با وجود معروف بودن ساری به ارائه فوتبال هجومی، 76 گل در سری A زد که تعداد گل هایش از آتالانتا، اینتر، لاتزیو و حتی رم رده پنجمی هم کمتر بود.

گفته می گردد پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام گزینه اصلی جانشینی او است.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14752

به "خبرنگاران سرمربی یوونتوس اخراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی یوونتوس اخراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید