خانه های خلاق صنایع دستی در بوشهر راه اندازی می شود

به گزارش مجله آزمون اول، خانه های خلاق با هدف حمایت از صنایع دستی، فرش دستبافت و ارائه محصولات در تراز بین المللی در بوشهر راه اندازی خواهد شد.

خانه های خلاق صنایع دستی در بوشهر راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستبافت و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، هادی میرزایی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق توسعه، روز دوشنبه 30 تیر 99 در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و رئیس دانشگاه خلیج فارس، بیان نمود: رویکرد صندوق توسعه حمایت از شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری است، در این راستا بناست تا تفاهم نامه همکاری با شتاب دهنده برتر کشور در زمینه حمایت از صنایع دستی منعقد شود.

او شرح داد: این صندوق، ضمن آمادگی همکاری با مراکز نوآوری کشور، در راستای نگاه حمایتی، توسعه و ترویجی خود بنا دارد در هر استان یک نمایشگاه دائمی صنایع دستی و فرش دستبافت ایجاد کند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق توسعه، همچنین بر حضور صنایع دستی دارای مهر اصالت ملی تأکید کرد و اضافه نمود: این رویکرد در راستای ارائه محصول با کیفیت، در تراز بین المللی اتخاذ شده است.

عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در ادامه اضافه نمود: این دانشگاه، پیش تر اقدام به همکاری برای احیا و بهره برداری از اماکن میراث فرهنگی کرده بود و هم اکنون در راستای حفظ و توسعه این تعامل، مایل به همکاری است.

او گفت: با توجه به سیاست های انجام شده در راستای قرارگیری بوشهر به عنوان یکی از پنج منطقه علمی فناوری کشور، بر آن شدیم این توسعه همراه با بهره مندی از ظرفیت های تاریخی فرهنگی استان انجام شود تا نوآوری های علمی در کنار تاریخ و فرهنگ کهن در دسترس قرار گیرد.

هادی میرزایی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق توسعه در خصوص بهره مندی از ظرفیت بناهای واجد شرایط برای راه اندازی خانه خلاق صنایع دستی و فرش دستبافت اعلام آمادگی کرد.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14046

به "خانه های خلاق صنایع دستی در بوشهر راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های خلاق صنایع دستی در بوشهر راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید