جولیان مور از آنچه میسی می دانست می گوید

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از اس.تی وی، در این داستان یک دختر کوچک کوشش می نماید دنیایی را که پدر و مادرش در آن از هم جدا شده اند، تجربه کند.

جولیان مور از آنچه میسی می دانست می گوید

جولیان مور بازیگری که نامزد اسکار نیز بوده است، در نقش سوزانا مادر این بچه ایفای نقش نموده است. او می گوید به دلیل متفاوت بودن این نقش، آن را پذیرفت.

مور می گوید: شاید چیزی که می گویم خیلی عمیق نباشد اما قبلا در نقش یک موسیقیدان بازی ننموده بودم و هرگز در فیلم هایم خواننده راک نبودم و البته دوست داشتم که باشم!

او می گوید شخصیت این مادر گرچه خیلی دوست داشتنی نیست، اما او را وسوسه کرد. مور می گوید: فکر می کنم فراموشی او نسبت به موقعیتش مرا جذب خود کرد. اگر او مادری غایب بود یا مسامحه کار، می توانست بد باشد اما چیزی که او هست بدترین چیز ممکن است. او مادری با رفتارهای متناقض نسبت به دخترش است که اعمال او را واقعا توهین آمیز می نماید.

در این فیلم الکساندر اسکارسگارد که برای بازی در فیلم خون آشامی شبکه اچ.بی.او با عنوان خون واقعی در نقش لینکلن شناخته شد نیز بازی می نماید. او با سوزانا دوست است و می پذیرد بلافاصله با او ازدواج کند تا این مادر بتواند سرپرستی دخترش را در مقابله با همسر سابقش، در اختیار داشته باشد.

اسکارسگارد می گوید بلافاصله بعد از اتمام سریال خون واقعی وارد این پروژه سینمایی و جذب این شخصیت شد چون با شخصیت خون آشام آن سریال خیلی تفاوت داشت.

او می گوید: این شخصیت یک استعداد مسلم در زمینه موسیقی دارد و مرد خوبی است اما خیلی به فکر خودش نیست و ناگهان با تصمیمی که می گیرد از دنیای کودکی اش خارج می گردد و می خواهد به یک بچه یاری کند.

آنچه میسی می دانست یک هفته است که در سینماهای آمریکا اکران شده و با نقدهای مثبتی روبه رو شده است. این فیلم 23 اوت (اول شهریور) در بریتانیا اکران می گردد.

اسکات مگ گی و دیوید سیگل این فیلم را کارگردانی نموده اند و کارول کارترایت فیلمنامه آن را نوشته است. این فیلم، در جشنواره فیلم تورنتو و جشنواره فیلم سانفرانسیسکو به نمایش درآمد.

آنچه میسی می دانست گرچه در مانهاتان امروز می گذرد اما در اصل برمبنای رمانی از هنری جیمز که اواخر قرن نوزدهم نوشته شده، ساخته شده است.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8349

به "جولیان مور از آنچه میسی می دانست می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولیان مور از آنچه میسی می دانست می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید