جلسه مهم کیم جونگ اون برای افزایش قدرت بازدارندگی کره شمالی

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس کره شمالی در جلسه ای مهم به بررسی راهکارهای افزایش قدرت بازدارندگی این کشور در شرایط جنگی پرداخت.

جلسه مهم کیم جونگ اون برای افزایش قدرت بازدارندگی کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یونهاپ، رسانه رسمی کره شمالی امروز (یکشنبه) گزارش داد که کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی در جلسه کمیسیون نظامی حزب کارگران درباره مسائل کلیدی بازدارنده جنگ در این کشور صحبت کرد.

این جلسه که روز شنبه برگزار شد همچنین درباره ماموریت راهبردی واحدهای مهم نظامی به منظور هماهنگی با شرایط نظامی حاکم در اطراف شبه جزیره کره و همچنین برنامه تولید مهمات گفتگو شد.

جلسه محرمانه ای نیز درباره بررسی ماموریت راهبردی واحدهای کلیدی به منظور مقابله با تهدیدات نظامی در شبه جزیره کره و راهکارهای تقویت قدرت بازدارندگی این کشور برگزار شد.

این جلسه پس از آن برگزار شد که کیم در اواسط ماه ژوئن در جلسه کمیسیون مرکزی نظامی شرکت کرده بود و تمام برنامه های نظامی که کره شمالی برای اقدام نظامی علیه همسایه جنوبی برنامه ریزی کرده بود را تعلیق کرد.

به نظر می رسد اینگونه برنامه ریزی های پس از آن از سوی کره شمالی اجرا شده که موضوع مذاکره با آمریکا برای خلع سلاح در ازای رفع تحریم ها بی نتیجه مانده است. هرچند مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا ابراز میدواری کرده که به زودی دور جدید مذاکرات بین کره شمالی و ایالات متحده در سطح بالا برگزار شود، اما مسئولان ارشد کره شمالی بارها مخالفت خود را برگزاری دور جدید سران دو کشور اعلام کردند.

کیم یو جونگ خواهر رئیس کره شمالی و معاون اول کمیته مرکزی حزب کارگر در کشور،اخیرا در سخنانی گفت که انجام یک مذاکره دیگر با ایالات متحده آمریکا بی فایده است و برگزاری هرگونه مذاکره پیونگ یانگ با دولت ترامپ فقط برای واشنگتن مفید خواهد بود.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13910

به "جلسه مهم کیم جونگ اون برای افزایش قدرت بازدارندگی کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مهم کیم جونگ اون برای افزایش قدرت بازدارندگی کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید