(تصویر) تندیس چوبی ملانیا ترامپ به آتش کشیده شد

به گزارش مجله آزمون اول، مجسمه چوبی بانوی اول آمریکا در شهر زادگاهش در کشور اسلوونی توسط افرادی ناشناس به آتش کشیده شد.

(تصویر) تندیس چوبی ملانیا ترامپ به آتش کشیده شد

به گزارش یورونیوز، برد داونی، هنرمند آمریکایی مستقر در برلین که پیش تر سفارش ساخت مجسمه ملانیا ترامپ را به یک هنرمند محلی در اسلوونی داده بود به خبرگزاری رویترز گفت که اثر یاد شده شامگاه چهارم ژوئیه همزمان با جشن استقلال آمریکا به آتش کشیده شده است.

داونی، هنرمند آمریکایی در ادامه با اشاره به اینکه نمی داند چرا این کار اجرا شده، گفت که گزارشی را از پلیس در این خصوص دریافت نموده و تمایل دارد با افرادی که دست به چنین اقدامی زده اند صحبت کند.

این هنرمند آمریکایی گفته است که تمایل دارد از مصاحبه با آتش زنندگان مجسمه در فیلمی که برای نمایش در اسلوونی در دست ساخت دارد، استفاده کند. این فیلم قرار است در اسلوونی که در نمایشگاهی که ماه سپتامبر افتتاح خواهد شد به نمایش درآید.

برد داونی یادآور شده است که مجسمه بانوی اول آمریکا روز پنجم ژوئیه درحالی که بر اثر آتش دریافت سیاه و بدشکل شده بود از جایش برداشته شد.

یک سخنگوی پلیس در اسلوونی نیز گفته است که تحقیقات در مورد این اقدام خرابکارانه همچنان ادامه دارد و جزئیات آنالیز های به عمل آمده با توجه به ارتباط آن با مراحل بعدی تحقیق فعلا اعلام نمی گردد.

تندیس عظیم ملانیا ترامپ با توجه به پرتره ای که از وی در آن طراحی شده از همان روز نخست حساسیت هایی را در میان ساکنان شهر زادگاه وی برانگیخت. بعضی این تندیس را بدتراش و مایه شرم توصیف نموده و بعضی دیگر معتقد بودند که هیچ شباهتی با خانم ترامپ ندارد.

این مجمسه چوبی به سفارش برد داونی و توسط یک هنرمند محلی به نام آلس زوپویچ ساخته شده بود.

هنوز به طور قطع تعیین نشده که مجسمه ملانیا ترامپ به چه دلیل به آتش کشیده شده است؛ هرچند که پیش تر بعضی ساکنان این شهر کوچک از نصب این تندیس غول پیکر ابراز نارضایتی نموده بودند.

شهر سونیتسا در اسلوونی پس از نصب مجسمه ملانیا ترامپ به یک جاذبه گردشگری در این کشور تبدیل شد؛ حال آنکه مخالفان ظاهر طراحی شده برای این مجسمه پیش تر تهدید نموده بودند در جریان مراسم هالووین آن را به آتش خواهند کشید.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13720

به "(تصویر) تندیس چوبی ملانیا ترامپ به آتش کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصویر) تندیس چوبی ملانیا ترامپ به آتش کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید