بنزما: بعد از فوتبال، رزمی کار خواهم شد، همواره، مایک تایسون را تحسین نموده ام

به گزارش مجله آزمون اول، مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید گفت: وقتی دوران فوتبال حرفه ای من تمام شد، 6 ماه به صورت جدی، تمرین رزمی خواهم کرد و اگر مربی ام تشخیص داد که آماده مبارزه هستم، مسئله ای برای مبارزه نمی بینم.

بنزما: بعد از فوتبال، رزمی کار خواهم شد، همواره، مایک تایسون را تحسین نموده ام

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هستم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روز آدینه در استادیوم اتحاد منچستر به مصاف تیم منچستر سیتی می رود.

کریم بنزما، مهاجم رئال، یکی از امیدهای زین الدین زیدان برای جبران شکست 2 بر یک بازی رفت در سانتیاگو برنابئو است. مهاجم 32 ساله رئال اما علاوه بر فوتبال، سرگرمی و مشغولیت های دیگری هم دارد. او گفته که بعد از بازنشستگی و آویزان کردن کفش هایش ممکن است سراغ ورزش دیگری برود.

بنزما می گوید: ورزش های رزمی مرا به هیجان می آورد و من عاشق تمرین رزمی هستم. وقتی دوران فوتبال حرفه ای من تمام شد، 6 ماه به صورت جدی، تمرین رزمی خواهم کرد و اگر مربی ام تشخیص داد که آماده مبارزه هستم، مسئله ای برای مبارزه نمی بینم. به خدا قسم می خورم که آمادگی اش را دارم.

بازیکن فرانسوی رئال ادامه داد: من همیشه، مایک تایسون، قهرمان پیشین سنگین وزن بوکس دنیا را تحسین نموده ام. او همیشه به خاطر قدرت، انگیزه و اراده اش، مورد تحسین من بوده است. علاوه بر این، تایسون در حالی به این صندلی رسید که کسی انتظارش را نداشت.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14567

به "بنزما: بعد از فوتبال، رزمی کار خواهم شد، همواره، مایک تایسون را تحسین نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما: بعد از فوتبال، رزمی کار خواهم شد، همواره، مایک تایسون را تحسین نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید