اپل واچ؛ پرفروش ترین ساعت هوشمند سال 2020

به گزارش مجله آزمون اول، علی رغم کاهش فروش محصولات دیجیتالی پوشیدنی به علت شیوع ویروس کرونا در سال 2020 ، اپل واچ سری 5 توانست با فروش بسیار بالا رکورد پرفروش ترین ساعت هوشمند را در نیمه اول سال 2020 بزند.

اپل واچ؛ پرفروش ترین ساعت هوشمند سال 2020

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام تکسنولی، در حقیقت اپل واچ توانست با سهم بالای 50 درصد از فروش کل ساعت های هوشمند رکوردی بی نظیر برای خود بر جای بگذارد. در بین ساعت های اپل، اپل واچ سری 5 بیشترین سهم فروش را داشته و بعد از آن اپل واچ سری 3 .

برای ادامه این فرایند فروش عالی شرکت اپل میخواهد تا با فراوری اپل واچ های پلاستیکی که هزینه فراوری پایین تری دارند قیمت ساعت های خود را مالی کرده تا این چرخه رو به رشد را ادامه دهد.

همچنین اطلاعات دیگر حاکی از آن است که در اپل واچ های مالی بخش مربوط به بچه ها نیز تعبیه شده تا بچه ها نیز بتوانند از این گجت پوشیدنی هوشمند بهترین استفاده را ببرند.

همچنین در سیستم عامل جدید اپل واچ تنوع بیشتری به اپلیکیشن ها داده شده است. شما با ورود به وبلاگ فروشگاه تکسنولی می توانید بطور کامل آخرین آموزش های مربوط به اپل واچ را مشاهده کنید. مثلا در اپلیکیشن سلامتی موجود در اپل واچ شما قادر خواهید بود که ساعات خواب و بیداری خود را تنظیم کنید.

بدین گونه که با معین نمودن مدت زمانی که برای خواب خود در نظر گرفته اید و همین طور میزان استاندارد ساعات خواب در کنار میزان ساعتی که می خواهید به بیداری و فعالیت بپردازید می توانید از اپلیکیشن برای سامان دهی خواب و بیداری خود بهره ببرید.

این اپلیکیشن بر اساس این مدت زمان که شما به آن دادید بهترین ساعات رفتن به رختخواب یا از خواب برخاستن را معین کرده و همین طور شما را از رسیدن به هدف خود در زمینه ساعات خواب و بیداری مطلع می نماید.

همین طور اپلیکیشن سلامتی به شما اعلام می نماید که ساعات خواب شما کافی است یا نه. شما می توانید برای هر روز از برنامه ریزی مشابه بهره ببرید یا بطور جداگانه برای هر روز برنامه متفاوتی را معین نمایید.

با معین کردن ساعت خواب و بیداری روی آیفون یا اپل واچ شما می توانید آلارم بیداری را فعال یا غیرفعال کنید. برای تنظیم آلارم شما می توانید به وسیله اپلیکیشن سلامتی یا اپلیکیشن ساعت بهره ببرید.

شرایط خواب : با فعال کردن این ویژگی به طور اتوماتیک صفحه لاک اسکرین آیفون زمان و سایر اصلاعات مربوط به آلارم بیداری را نشان می دهد و دیگر شما دیگر پیغام ها یا تماس ها در آن نمی بینید.

ویژگی برنامه ریزی خواب : ویژگی ردیابی خواب ساعات خواب و بیداری شما را مونیتور کرده و در نهایت شما می توانید به وسیله اپلیکیشن سلامتی تمام داده ها و شرایط ساعات خواب و بیداری خود را مشاهده و سامان دهی نمایید. قبل از فعال نمودن این ویژگی باید مطمئن شوید که آیفون یا اپل واچ شما از شارژ کافی در هنگام شب برخودار باشند.

تماس تلفنی مستقیم به وسیله اپل واچ: اپل واچ ویژگی دیگری دارد با نام واکی تاکی که باعث می گردد کاربران توانند بسرعت به وسیله اپل واچ خود با هم تماس گرفته و صحبت نمایند. کاربران معمولا به وسیله تماس تلفنی و با یاری آیفون خود می توانند با اپل واچ خود ارتباط برقرار نمایند.

به عنوان مثال اگر دو نفر در حال خرید باشند و بخواهند بسرعت در حالی که نزدیک هم نیستند با تماس بگیرند، در چنین موقعیتی استفاده از ویژگی واکی تاکی مفید به نظر می رسد. در این ویژگی کاربر اول برای صحبت با طرف مقابل دکمه ای را فشار داده و این به صورت اتوماتیک بلند گوی اپل واچ کاربر دوم را فعال می نماید و کاربر دوم می تواند صدای او را بشنود.

تا زمانی که کاربر اول دکمه صحبت را نگه دارد او می تواند به صحبت ادامه دهد. در این حالت می توانید هر جایی که صداهای اطراف زیاد باشد با برداشتن انگشت از دکمه صحبت مکالمه را متوقف کرده و دوباره در فرصتی مناسب صحبت را ادامه دهید.

در لیست پایگاه داده های وب سایت EEC هم اکنون هشت شماره مدل برای اپل واچ سری 6 لیست شده است که این بدان معنی است که شرکت اپل بزودی سری ششم ساعتهای خود را ارائه خواهد نمود.

سند جدید ابداعی که توسط اپل اخیرا به ثبت رسیده نشان می دهد اپل میخواهد اپل واچ های آینده را طوری طراحی کند که به تغییر بند ساعت واکنش نشان داده به نحوی عملکرد ویژگی ها را تغییر دهد.

مطابق با آنچه اپل اظهار می دارد اپل واچ های آینده می توانند علاوه بر شناسایی بند جدید یک سری از فرمان ها را متعاقبا اجرا خواهد نمود. مثلا به طور اتوماتیک اپلیکیشنی را باز کرده، وب سایتی را باز می نماید یا تایمر را شروع کرده و یا با وسیله های دیگر ارتباط برقرار می نماید.

همانطور که ملاحظه کردید اپل واچ گجتی است که فرای یک ساعت عمل کرده و از زمان و سلامتی و هزاران برنامه های کاربری تحول عظیمی در زندگی روزانه شما ایجاد می نماید. البته باید شما زمانی را برای آموزش اپلیکیشن ها و برنامه هایی که احتیاج دارید بگذارید.

شما می توانید با ورود به سایت texnoli.com وارد قسمت وبلاگ شوید و از آنجا به قسمت آموزش های اپل مراجعه کرده و جدیدترین آموزش های مربوط به اپل واچ و محصولات مختلف اپل را ملاحظه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15809

به "اپل واچ؛ پرفروش ترین ساعت هوشمند سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ؛ پرفروش ترین ساعت هوشمند سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید